טקסט הודעת פורום
| 7/13/2006 12:31:00 AM |
|
נושא: תודה על העזרה אבל... תאריך: 7/13/2006 12:31:00 AM
מחבר/ת: אסף תורג´מן
האופניים בתיקון והבולם באחריות... מדבר במונגוס טאוקאלי קאמפ...הם ניקנו יד ראשונה בערך לפני חצי שנה...
תודה על העזרה...אני מסתדר כבר...
|
חזרה לפורום |
|
|