טקסט הודעת פורום
| 7/13/2006 2:15:00 PM |
|
נושא: דופק ושריפת קלוריות תאריך: 7/13/2006 2:15:00 PM
מחבר/ת: דודו
האם אפשר באימון ספינינג של 50 דקות לשרוף בין 800-1000 קלוריות. (המד דופק מראה את הנתונים הנ"ל, אך יש לי הרגשה שהוא לא בסדר). המשקל 88 ק"ג גובה:174 ס"מ ואני רוכב 11 שנים. תודה מראש, דודו
|
חזרה לפורום |
|
|