הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/13/2006 2:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו עם תוכן  דופק ושריפת קלוריות
נושא: דופק ושריפת קלוריות תאריך: 7/13/2006 2:15:00 PM
מחבר/ת: דודו

האם אפשר באימון ספינינג של 50 דקות לשרוף בין 800-1000 קלוריות. (המד דופק מראה את הנתונים הנ"ל, אך יש לי הרגשה שהוא לא בסדר).
המשקל 88 ק"ג גובה:174 ס"מ ואני רוכב 11 שנים.
תודה מראש, דודו


חזרה לפורום