נושא: כאבים בשורש כף היד תאריך: 7/13/2006 10:42:00 PM
מחבר/ת: יאיר
בחודש האחרון עליתי משמעותית בכמות הרכיבה. אני רוכב על אופני הרים בעיקר בכביש. (התחלתי לנסוע לעבודה באופניים). יש כאבים שהולכים ומתגברים בשורש כף היד. יש קרניים ואני מנסה להעביר את האחיזה מדי פעם אבל זה לא עוזר. רציתי לדעת אם יש משהו שמומלץ לכוון, או אביזר שאפשר להוסיף כדי לעזור. מה הנסיון שלכם? תודה.
|