הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/14/2006 10:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  כל נושא שריפת הקלוריות במרבית, אם לא בכל השעונים
נושא: כל נושא שריפת הקלוריות במרבית, אם לא בכל השעונים תאריך: 7/14/2006 10:48:00 AM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

אינו מדוייק, מצד שני, הוא יכול לתת הערכה משוערת טובה לשריפת הקלוריות בהתאם לעצימות האימון. דיוק השעון עולה, ככל שרמת השעון עולה, ע"פ הכנסת נתונים לשעון (מעבר לדופק ממוצע, משקל הרוכב, רמה ספורטיבית של הרוכב ועוד, אבל לא משמעותית).
עצה טובה, עזוב את הקלוריות, ומדוד עצימות ע"פ דופק ממוצע של האימון... וכן, יכול להיות שבשעה שרפת 800 קלוריות (אימון קשה)


חזרה לפורום