טקסט הודעת פורום
| 7/14/2006 12:30:00 PM |
|
נושא: מסלול תאריך: 7/14/2006 12:30:00 PM
מחבר/ת: יורם יפרח
הייייייייייי תנסה לעשות את המשלול ראש הניקרה עכו. וחזרה עכו ראש הניקרה כולל העליה לראש הניקרה. אבל תן קודם למצב להירגע דיבוש נעים... :D :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|