נושא: נגנבו אופני טראק 4500 מקניון רמת אביב תאריך: 7/15/2006 10:44:00 AM
מחבר/ת: ליאור
ביום שישי ה 14 ליולי נגנבו האופניים בסביבות השעה 12. צבעם בורדו שחור. האופניים חדשים לגמרי! ולכן אין סימני זיהוי יוצאי דופן. מח שמזהה במקרה מוכר של האופניים (כפי שציינתי הם חדשים) אשמח אם יצור קשר דרך המייל
|