טקסט הודעת פורום
7/15/2006 3:30:00 PM
אבי
ראיתי כאלה ברחוב דיזנגוף..
נושא:
ראיתי כאלה ברחוב דיזנגוף..
תאריך:
7/15/2006 3:30:00 PM
מחבר/ת:
אבי
יש מישו שמסתובב עם כאלה במרכז דיזנגוף...
בד"כ בצהריים
חזרה לפורום