נושא: החלפת צמיגים תאריך: 7/15/2006 4:37:00 PM
מחבר/ת: ניר
שלום לכולם, הצמיגים שלי שחוקים ומתפוררים ונראה לי שהגיע הזמן להחליף אותם. מעולם לא יצא לי להחליף צמיגים באופניים שבבעלותי. ש ני הצמיגים שיש לי כיום הם מקסיס 2.35 האנסוורט. למה כדאי להחליף? האם כדאי לקחת צמיגים בעובי שונה אחד מהשני או שניהם באותו עובי? תודה
|