הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2006 4:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר עם תוכן  החלפת צמיגים
נושא: החלפת צמיגים תאריך: 7/15/2006 4:37:00 PM
מחבר/ת: ניר

שלום לכולם,
הצמיגים שלי שחוקים ומתפוררים ונראה לי שהגיע הזמן להחליף אותם. מעולם לא יצא לי להחליף צמיגים באופניים שבבעלותי.
ש ני הצמיגים שיש לי כיום הם מקסיס 2.35 האנסוורט.
למה כדאי להחליף? האם כדאי לקחת צמיגים בעובי שונה אחד מהשני או שניהם באותו עובי?
תודה


חזרה לפורום