טקסט הודעת פורום
| 7/16/2006 11:06:00 AM |
|
נושא: אם יש לך שעון מתוצרת SIGMA תאריך: 7/16/2006 11:06:00 AM
מחבר/ת: Offer Arbel
בסיגמה יש פקטורים(גם בשעונים הפשוטים) לפי סוג האימון. למשל, לרכיבה יש 3 פקטורים שונים לפי העצימות. אם יש לך סיגמה - בדוק שהפקטור נכון. בברכה, עפר
|
חזרה לפורום |
|
|