נושא: אנחנו עמוסים מהלוח תאריך: 7/16/2006 12:11:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
הי,
אתחיל בכך שאני לא מכיר את פרטי המקרה ויכול להיות שאני עומד לפספס.
אנחנו פשוט עמוסים מהלוח ולכן אנחנו מוחקים הרבה תגובות בכל יום. הן נמחקות בגלל שהן לא עומדות בתנאי השימוש גם אם המקרה מצדיק....
החוקים הכניסו סדר וכמו בכל החוקים בעולם ישנם מצבים שטובת הפרט נפגמת.
בעקבות מלחמות משופעות בקללות ואיומים שונתה המדיניות לגבי תגובות למודעות, נתתי לכל המעורבים בניהול הלוח היא למחוק שאלות ותגובות לפני שנוצרות מלחמות - אין לנו זמן לטפל בהן.
לגבי מנהל הפורום לא ברור לי מה הוא אמר ואם טעה בכלל בסגנון או באופן הפעולה, אבל אם טעה הוא יכול לטעות.
מה שברור לי הוא שהבחור משקיע שעות רבות בכל שבוע למען כולכם וזאת לחלוטין ללא קרדיט וללא תמורה מלבד כנראה סיפוק. התפקיד הזה מאוד מתיש - מממאאאווודדדד מרגיז ובהרבה מקרים מייייאאאאשששש!
אני רוצה להבהיר, על מקרים בהם מתבצעת רמאות יש להודיע לנו ואנחנו נטפל בכך - בגלל זה אנחנו מנהלים :-)
לא ידוע לי המקרה הספציפי ואשמח ללמוד יותר פרטים במסר אישי.
בברכה, דרור
|