טקסט הודעת פורום
| 7/17/2006 11:52:00 PM |
|
נושא: אופני סנטה קרוז תאריך: 7/17/2006 11:52:00 PM
מחבר/ת: רונן
אני שוהה בלוס אנג´לס ומחפש אופני סנטה קרוז יד שנייה. סגנון רכיבה XC עם נטייה גוברת לסינגלים טכניים. האם דגם סופר-לייט יכול להתאים? מישהו מכיר חנות שמוכרת שלדות יד שנייה בל"א?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|