הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2006 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ronald Amal עם תוכן  יש ש´´מ בית היצור של trek ..
נושא: יש ש´´מ בית היצור של trek .. תאריך: 7/18/2006 9:49:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal

פיולים למינהם וגם יש את ליקוויד שזה יותר אגרסיבי
החברה היא אמינה ביותר .
סתכל באתר של ctc שם תיראה פירוט מלא של האופניים ואת מחירם... :)


חזרה לפורום