טקסט הודעת פורום
| 7/18/2006 9:49:00 PM |
|
נושא: יש ש´´מ בית היצור של trek .. תאריך: 7/18/2006 9:49:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal
פיולים למינהם וגם יש את ליקוויד שזה יותר אגרסיבי החברה היא אמינה ביותר . סתכל באתר של ctc שם תיראה פירוט מלא של האופניים ואת מחירם... :)
|
חזרה לפורום |
|
|