טקסט הודעת פורום
7/19/2006 10:26:00 AM
Ronald Amal
אולי trek 1000 הם אופני התחלה מצויינות..
נושא:
אולי trek 1000 הם אופני התחלה מצויינות..
תאריך:
7/19/2006 10:26:00 AM
מחבר/ת:
Ronald Amal
ויש כמה מי ספשלייזד כמה זולים וטובים...סתכל בסקירות שבאתר ותיראה מה הכי תאים לך ...
חזרה לפורום