הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2006 10:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ronald Amal עם תוכן  אולי trek 1000 הם אופני התחלה מצויינות..
נושא: אולי trek 1000 הם אופני התחלה מצויינות.. תאריך: 7/19/2006 10:26:00 AM
מחבר/ת: Ronald Amal

ויש כמה מי ספשלייזד כמה זולים וטובים...סתכל בסקירות שבאתר ותיראה מה הכי תאים לך ...


חזרה לפורום