טקסט הודעת פורום
| 7/19/2006 10:11:00 PM |
|
נושא: קח L . מדיום קטנות מידי. תאריך: 7/19/2006 10:11:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal
עם אתה הולך לקפוץ ולעשות רכיבות אגרסיביות אז קח מדיום אבל לפי מה שאני יודע (איזה אופניים אתה הולך לקנות)...אז קח L כי אני הטוח שאתה לא הולך לרכב רכיבות אגרסיביות.. :D
|
חזרה לפורום |
|
|