הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2006 10:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ronald Amal עם תוכן  קח L . מדיום קטנות מידי.
נושא: קח L . מדיום קטנות מידי. תאריך: 7/19/2006 10:11:00 PM
מחבר/ת: Ronald Amal

עם אתה הולך לקפוץ ולעשות רכיבות אגרסיביות אז קח מדיום אבל לפי מה שאני יודע (איזה אופניים אתה הולך לקנות)...אז קח L
כי אני הטוח שאתה לא הולך לרכב רכיבות אגרסיביות.. :D


חזרה לפורום