טקסט הודעת פורום
| 7/22/2006 9:30:00 PM |
|
נושא: עזרה בנושא לחץ אוויר בגלגלים תאריך: 7/22/2006 9:30:00 PM
מחבר/ת: זיו לשם
שלום,
מבקש המלצה לגבי לחץ אוויר בגלגלים של אופני הרים עבור סגנונות רכיבה XC ו-All Mountain.
מהם הלחצים האופטימלים לקבלת מקסימום יציבות ו/או מהירות?
תודה זיו
|
חזרה לפורום |
|
|