הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 1:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק פרידמן עם תוכן  לחצים
נושא: לחצים תאריך: 7/23/2006 1:16:00 AM
מחבר/ת: אריק פרידמן

הלחץ הוא משתנה שתלוי בכמה פרמטרים כגון:משקל הרוכב, סוג ורוחב הצמיגים, המצאות טיובלס או פנימית.
לכן קצת קשה להגיד מהו הלחץ המומלץ אבל הוא נע בין 30psi לצמיג חזק עם טיובלס ורוכב קל משקל לpsi60 עם צמיג צר וקל ורוכב כבד.



חזרה לפורום