הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 6:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם ברניס עם תוכן  החזר אנרגיה לאחר פעילות
נושא: החזר אנרגיה לאחר פעילות תאריך: 7/23/2006 6:07:00 AM
מחבר/ת: יותם ברניס

בוקר טוב.

הבנתי שיש לבצע החזר קלורי וחלבונים עד שעה לאחר הפעילות. בדר"כ לוקח לי יותר משעה להגיע הביתה לאחר רכיבה, מה מומלץ בקטע הזה?

האם לקחת אתי אוכל ולאכול מייד לאחר הפעילות?
איזה סוג אוכל לקחת (גבינה, בשר מיובש...)?

יותם.


חזרה לפורום