הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 1:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף כהן עם תוכן  עזרה דחוף ..!!!!!!!!!!!!
נושא: עזרה דחוף ..!!!!!!!!!!!! תאריך: 7/23/2006 1:15:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן

אני רוכב כבד ורצית לדעת אם אני צריך לנפח חזק את הצמיגים של האופניים או חלש יש לי צמיגים לא גדולים קורס קאנטרי פשוטים זנב קשיח


חזרה לפורום