טקסט הודעת פורום
| 7/23/2006 1:15:00 PM |
|
נושא: עזרה דחוף ..!!!!!!!!!!!! תאריך: 7/23/2006 1:15:00 PM
מחבר/ת: אסף כהן
אני רוכב כבד ורצית לדעת אם אני צריך לנפח חזק את הצמיגים של האופניים או חלש יש לי צמיגים לא גדולים קורס קאנטרי פשוטים זנב קשיח
|
חזרה לפורום |
|
|