הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 3:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רם עם תוכן  ספינינג
נושא: ספינינג תאריך: 7/23/2006 3:52:00 PM
מחבר/ת: גיל רם

1.בתוכנית אימונים האם מומלץ לשלב ספינינג או עדיף אימון בעזרת מד דופק?
2.האם כדאי לשלב אימוני משקולות לרגליים?
תודה,גיל


חזרה לפורום