טקסט הודעת פורום
7/23/2006 3:52:00 PM
גיל רם
ספינינג
נושא:
ספינינג
תאריך:
7/23/2006 3:52:00 PM
מחבר/ת:
גיל רם
1.בתוכנית אימונים האם מומלץ לשלב ספינינג או עדיף אימון בעזרת מד דופק?
2.האם כדאי לשלב אימוני משקולות לרגליים?
תודה,גיל
חזרה לפורום