הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 6:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל ק עם תוכן  ניפוח גלגל
נושא: ניפוח גלגל תאריך: 7/23/2006 6:36:00 PM
מחבר/ת: מיכאל ק

אתה אמור לנפח את הצמיג לפי הלחץ שרשום אליו.
זה תלוי בצמיג שברשותך.
הלחץ יכול לנועה בין 35 ל 65 PSI
אתה אמור למצוא "נקודת אמצעה" למשקל שלך

מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום