טקסט הודעת פורום
| 7/23/2006 6:36:00 PM |
|
נושא: ניפוח גלגל תאריך: 7/23/2006 6:36:00 PM
מחבר/ת: מיכאל ק
אתה אמור לנפח את הצמיג לפי הלחץ שרשום אליו. זה תלוי בצמיג שברשותך. הלחץ יכול לנועה בין 35 ל 65 PSI אתה אמור למצוא "נקודת אמצעה" למשקל שלך
מקווה שעזרתי.
|
חזרה לפורום |
|
|