הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2006 6:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  זפת ל V BRAKES
נושא: זפת ל V BRAKES תאריך: 7/23/2006 6:55:00 PM
מחבר/ת: שחר .

שלום,

רכבתי טריאל עם עוד רוכב והוא מרח זפת על החישוק (בחלק בו הרפידות נוגעות), כדי לשפר את העצירה, ניתן למצוא איזכור גם פה -- http://www.bluebike.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=197&sid=d1ec74055e2d390e324f2402e32867c0
אחלה כתבה, אגב.

בכל מקרה, אין ספק שזה אדיר וגורם לגלגל להעצר/להנעל בשעת הצורך כך שאני יצאתי לדרכי במשימתי החדשה: להשיג זפת!
הוא השיג מבניין שעבר זיפות, שם קצת בפחית והמתין שזה יתקשה/יתקרר.

התקשרתי למספר זפתים במקום מגורי והתוצאות משמחות:
אחת הביא לי יריעת זפת א-ב-ל הבעיה איתה היא שצד אחד הוא זפת והשני אבנים קטנות כאלה (למי שמכיר, החלק שפונה למעלה) - אין לי מה לעשות עם זה מאחר וזה לא מתאים.
אחר אמר שישמח להביא לי גוש זפת ופה אני תוהה- האם גוש זפת שהתקשה לא יהיה קשה מדי ואז לא אשיג את תחושת המשיחה על החישוק?

למיטב ידעתי יש זפת קרה, ספרי זפת וכ"ו.
אשמח לקבל הצעות לגבי השימוש בזפת....?


תודה! :)


חזרה לפורום