נושא: שביל מזרחית לכביש 2 תאריך: 7/23/2006 8:55:00 PM
מחבר/ת: אביב
למיטב ידיעתי, אין שביל ממש אלא, ניתן לרכב מהבונים לעבור את הגשר (רכיבה על גבי הכביש) לעבור צפונה לתוך מושב צרופה דרך הנחל ואז לרכב דרך מושב צרופה צפונה ומשם יש שביל שמגיע עד בית הקברות של עין כרמל. איך וכיצד אני לא זוכר במדוייק אבל יש אין ספור שבילים מצרופה לכיוון צפון דרך השדות (נסיעה במקביל למושב גבע כרמל). שיהיה בכיף... :
|