נושא: צריך פתרון פשוט יותר תאריך: 7/23/2006 9:47:00 PM
מחבר/ת: שחר .
ברור שזו אופציה אבל: 1) היא אופציה מסורבלת/מלוכלכת (כמו עם ספרי זפת) 2) כשרכבתי עם הרוכב המדובר, הוא הוציא גוש, מרח קלות את החישוק ויצאנו לדרכנו, בלי לחמם ובלאגנים כאלה..
בכל מקרה, מאתמול הצלחתי להשיג זפת נוזלי + גוש זפת רק שנראה מאוד בעייתי למריחה.
הצעות/פתרונות?
|