טקסט הודעת פורום
7/24/2006 12:02:00 AM
יניב
פליט מהצפון מחפש קבוצת רכיבה בת"א
נושא:
פליט מהצפון מחפש קבוצת רכיבה בת"א
תאריך:
7/24/2006 12:02:00 AM
מחבר/ת:
יניב
שלום,
לאחר הימלטות מהקטיושות, מחפש חבר´ה לרכיבות שטח באזור המרכז.
חזרה לפורום