טקסט הודעת פורום
| 7/24/2006 1:44:00 PM |
|
נושא: צריכת נוזלים במהלך ולאחר אימון תאריך: 7/24/2006 1:44:00 PM
מחבר/ת: avi gabay
שלום ברצוני לדעת כמה נוזלים (מים) צריך לשתות במהלך רכיבה (אופני הרים אם זה משנה) - הכוונה כמה בכל שעה? כמה נוזלים צריך לשתות לאחר הרכיבה? (בד"כ 3 שעות דיווש)
|
חזרה לפורום |
|
|