הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2006 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi gabay עם תוכן  צריכת נוזלים במהלך ולאחר אימון
נושא: צריכת נוזלים במהלך ולאחר אימון תאריך: 7/24/2006 1:44:00 PM
מחבר/ת: avi gabay

שלום
ברצוני לדעת כמה נוזלים (מים) צריך לשתות במהלך רכיבה (אופני הרים אם זה משנה) - הכוונה כמה בכל שעה?
כמה נוזלים צריך לשתות לאחר הרכיבה? (בד"כ 3 שעות דיווש)


חזרה לפורום