טקסט הודעת פורום
| 7/24/2006 2:12:00 PM |
|
נושא: לקחת אתך אוכל ולאכול מייד לאחר הפעילות תאריך: 7/24/2006 2:12:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
מומלץ בתום האימון לאכול ארוחה בריאה, אשר היחסים הם : 75% פחמימות, 25% חלבונים (למרבית הספורטאים). בשר ? גבינה וכו´ - אכול מה שאתה אוהב לאכול
|
חזרה לפורום |
|
|