טקסט הודעת פורום
| 7/24/2006 4:47:00 PM |
|
נושא: נסוח חוזר תאריך: 7/24/2006 4:47:00 PM
מחבר/ת: גיל רם
אנסח מחדש את שאלתי: 1.רבים ממליצים על ספינינג לשפור הכושר-(עד היום טרם עשיתי ספינינג) אני אישית התאמנתי עד היום עפ"י טווחים של דופק. אבקש חוות דעת בנושא . 2.האם לרוכב חובב כדאי להקצות זמן גם לחיזוק שרירי הרגליים בחדר כושר? גיל
|
חזרה לפורום |
|
|