הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2006 4:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רם עם תוכן  נסוח חוזר
נושא: נסוח חוזר תאריך: 7/24/2006 4:47:00 PM
מחבר/ת: גיל רם

אנסח מחדש את שאלתי:
1.רבים ממליצים על ספינינג לשפור הכושר-(עד היום טרם עשיתי ספינינג)
אני אישית התאמנתי עד היום עפ"י טווחים של דופק.
אבקש חוות דעת בנושא .
2.האם לרוכב חובב כדאי להקצות זמן גם לחיזוק שרירי הרגליים בחדר כושר?
גיל


חזרה לפורום