טקסט הודעת פורום
| 7/24/2006 10:13:00 PM |
|
נושא: הרכבת בולם קדמי תאריך: 7/24/2006 10:13:00 PM
מחבר/ת: naor
שלחתי את בולם ה"דיוק" לטיפול. הפרוק התבצע בחנות. עכשיו אני מנסה להרכיב לבד ונשאר לי רווח של סנטימטר בין הקצה התחתון של מוט הבולם והלאגר וזה בגלל שצינור הבולם מתרחב בתחתיתו. מה עושים? האם זה תקין?
|
חזרה לפורום |
|
|