הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2006 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor עם תוכן  הרכבת בולם קדמי
נושא: הרכבת בולם קדמי תאריך: 7/24/2006 10:13:00 PM
מחבר/ת: naor

שלחתי את בולם ה"דיוק" לטיפול. הפרוק התבצע בחנות. עכשיו אני מנסה להרכיב לבד ונשאר לי רווח של סנטימטר בין הקצה התחתון של מוט הבולם והלאגר וזה בגלל שצינור הבולם מתרחב בתחתיתו. מה עושים? האם זה תקין?


חזרה לפורום