הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/24/2006 11:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  יש לך טבעת בתחתית הלאגר שאמור לרדת בכח
נושא: יש לך טבעת בתחתית הלאגר שאמור לרדת בכח תאריך: 7/24/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר



היא אמורה לרדת עד סוף הצינור ורק אז אתה מרכיב את הבולם על השילדה.


חזרה לפורום