טקסט הודעת פורום
7/24/2006 11:42:00 PM
דרור סופר
יש לך טבעת בתחתית הלאגר שאמור לרדת בכח
נושא:
יש לך טבעת בתחתית הלאגר שאמור לרדת בכח
תאריך:
7/24/2006 11:42:00 PM
מחבר/ת:
דרור סופר
היא אמורה לרדת עד סוף הצינור ורק אז אתה מרכיב את הבולם על השילדה.
חזרה לפורום