נושא: נסה ותהנה תאריך: 7/25/2006 12:07:00 AM
מחבר/ת: דרור סופר
אין מחשבונים לכך. כל רוכב והעדפותיו. יש רוכבים שיש להם מספר העדפות לפי סוג הרכיבה והאיזור בו הם רוכבים. זה תהליך אישי של ניסוי וטעיה שישתנה רק כשתחליף צמיגים.
תעלה לחץ לגובה שברור לך שהוא המירבי עבורך. צא לרכיבה ותתחיל להוריד כל פעם 3 PSI. כשתגיע ללחץ בו תרגיש שמשהו השתנה מעבר למה שנותן לך תחושה טובה תפסיק ותנפח חזרה.
כך תוכל להגיע ללחץ שיתן לך תחושה אישית.
|