הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2006 8:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor inbar עם תוכן  איזו בדיוק
נושא: איזו בדיוק תאריך: 7/25/2006 8:32:00 AM
מחבר/ת: naor inbar

קודם כל תודה על המענה המהיר!!
האם הטבעת המדוברת היא טבעת מאסיבית או משהו גמיש? והאם מדובר בכוח רב?
דבר נוסף, ישנה תבעת קונית דקה פתוחה. שנראה לי שמיקומה אמור להיות מעל למכסה המיסב העליון, שאלתי היא האם היא באמת צריכה להיות פתוחה או שהיא פשוט נשברה?
תודה


חזרה לפורום