נושא: איזו בדיוק תאריך: 7/25/2006 8:32:00 AM
מחבר/ת: naor inbar
קודם כל תודה על המענה המהיר!! האם הטבעת המדוברת היא טבעת מאסיבית או משהו גמיש? והאם מדובר בכוח רב? דבר נוסף, ישנה תבעת קונית דקה פתוחה. שנראה לי שמיקומה אמור להיות מעל למכסה המיסב העליון, שאלתי היא האם היא באמת צריכה להיות פתוחה או שהיא פשוט נשברה? תודה
|