נושא: פתרון? חיזוק הV BRAKES בצורה אחרת? תאריך: 7/25/2006 6:20:00 PM
מחבר/ת: שחר .
OK, ידועות לי חסרונות השימוש בזפת. לצערי אין לי את הממון לשדרג למערכת מגורה HS33 שעולה 1200-1400 ש"ח כפי שהומלץ לי ע"י מירב רוכבי הטריאל. ולצערי #2 - לא רכשתי את הדגם שמגיע עם מעצורים 6" הידראוליים של שימאנו ושידרוג למעצורי דיסק בדגם האופניים שלי יקר מדי (מגיע למחיר האופניים כמעט מאחר וכולל בניית גלגל).
בקיצור, I´m in a pickle.
פתרון קל/זול - האם יש?
|