הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2006 6:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  פתרון? חיזוק הV BRAKES בצורה אחרת?
נושא: פתרון? חיזוק הV BRAKES בצורה אחרת? תאריך: 7/25/2006 6:20:00 PM
מחבר/ת: שחר .

OK, ידועות לי חסרונות השימוש בזפת.
לצערי אין לי את הממון לשדרג למערכת מגורה HS33 שעולה 1200-1400 ש"ח כפי שהומלץ לי ע"י מירב רוכבי הטריאל.
ולצערי #2 - לא רכשתי את הדגם שמגיע עם מעצורים 6" הידראוליים של שימאנו ושידרוג למעצורי דיסק בדגם האופניים שלי יקר מדי (מגיע למחיר האופניים כמעט מאחר וכולל בניית גלגל).

בקיצור, I´m in a pickle.


פתרון קל/זול - האם יש?


חזרה לפורום