נושא: סוכרית טופי תאריך: 7/25/2006 7:24:00 PM
מחבר/ת: אייל
שלום , אני בן 34 ורוכב שטח בדכ"ל סינגלים .ובכושר טוב. השאלה היא האם זה בסדר לאכול סוכריית טופי כל פעם כשאני מרגיש עייפות ? אני נוהג לעשות זאת וזה ממש מקפיץ את רמת האנרגיה שלי . אם כן תודה אם לא מה הסיכונים הבריאותיים והאם יש תחליף אנרגטי בריא יותר תודה מראש אייל
|