הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2006 7:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל עם תוכן  סוכרית טופי
נושא: סוכרית טופי תאריך: 7/25/2006 7:24:00 PM
מחבר/ת: אייל

שלום ,
אני בן 34 ורוכב שטח בדכ"ל סינגלים .ובכושר טוב.
השאלה היא האם זה בסדר לאכול סוכריית טופי כל פעם כשאני מרגיש
עייפות ?
אני נוהג לעשות זאת וזה ממש מקפיץ את רמת האנרגיה שלי .
אם כן תודה אם לא מה הסיכונים הבריאותיים והאם יש תחליף אנרגטי
בריא יותר
תודה מראש
אייל


חזרה לפורום