נושא: מסלולי רכיבה ברמת הנדיב תאריך: 7/27/2006 3:17:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס
שאלתי שאלת קיטבג וקבלתי תשובה מתמר ארבל אלישע מקשרי הציבור של רמת הנדיב לגבי רכיבה בשבילי הרמה.
הנה תשובתה לידיעת כולנו.אשמח לקבל/לשמוע את התיחסותכם/הערותיכם.
"השבילים המסומנים בעיקרון אינם מיועדים לרכיבת על אופניים מאחר שהינם שבילי הליכה, יחד עם זאת קטעים בשביל האחוזה (מסומן אדום) למשל, אפשריים מאחר שהינם דרך רכב.
תודה על ההבנה שאתה מגלה.
בברכה,
תמר.
תמר ארבל אלישע
קשרי ציבור
רמת הנדיב
טל´: 04-6293333
פקס: 04-6293231
www.ramat-hanadiv.org.il"
|