הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/27/2006 11:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Offer Arbel עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/27/2006 11:08:00 PM
מחבר/ת: Offer Arbel

איציק,
עד לפני שנתיים רמת הנדיב היתה סגורה לרוכבי אופניים.
הפתיחה לוותה בהודעה בעיתונות המקומית.
מאז הפתיחה, פגשתי פעמיים פקחים של השמורה שביקשו שנרכב רק בשבילים "שרכב יכול לעבור בהם" וכך עשינו.
רכב ותהנה,
עפר ארבל


חזרה לפורום