טקסט הודעת פורום
| 7/27/2006 11:08:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 7/27/2006 11:08:00 PM
מחבר/ת: Offer Arbel
איציק, עד לפני שנתיים רמת הנדיב היתה סגורה לרוכבי אופניים. הפתיחה לוותה בהודעה בעיתונות המקומית. מאז הפתיחה, פגשתי פעמיים פקחים של השמורה שביקשו שנרכב רק בשבילים "שרכב יכול לעבור בהם" וכך עשינו. רכב ותהנה, עפר ארבל
|
חזרה לפורום |
|
|