הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2006 11:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי גדור עם תוכן  מרכז מירב
נושא: מרכז מירב תאריך: 7/29/2006 11:41:00 AM
מחבר/ת: איתי גדור

בפעם האחרונה שרכבתי ביער עופר (לפני כשנה) ניתקלתי בבעיות רכיבה קשות כתוצע מעבודות של קק"ל הכללו כריתת עצים שמנעו רכיבה בחלקים גדוליים מהיער. השאלה שלי האם משהוא רכב שם לאחרונה ויודע האם המסלולים חודשו


חזרה לפורום