טקסט הודעת פורום
7/29/2006 11:54:00 AM
דרור הובר
מרכז מירב
נושא:
מרכז מירב
תאריך:
7/29/2006 11:54:00 AM
מחבר/ת:
דרור הובר
פעולות הגיזום הסתיימו באזור,יש עדיין בחלת מהמסלולים קצת גזם על הקרקע. אפשר לאמר שהמקום רכיב והמסלולים פתוחים.
חזרה לפורום