הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2006 3:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן פסקל עם תוכן  תראה הם ממש שוות את הכסף אבל...
נושא: תראה הם ממש שוות את הכסף אבל... תאריך: 7/29/2006 3:27:00 PM
מחבר/ת: עידן פסקל

השלדה שלהם היא ממש לא טובה אבל שווה לקנות רק בגלל החלקים שהם ממש טובים אז תחשוב טוב


חזרה לפורום