הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/29/2006 10:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק פרידמן עם תוכן  קשת בוסטר
נושא: קשת בוסטר תאריך: 7/29/2006 10:52:00 PM
מחבר/ת: אריק פרידמן

ישנו פתרון לחיזוק וי-ברקס ע"י הוספת קשת שמחברת בין ה"בוסים" שמונעת מהשלדה להפתח ומגבירה את עוצמת הבלימה.
עוד חיזוק יכול לבוא ע"י החלפת רפידות בכאלה החזקות יותר (קולסטופ וכו).


חזרה לפורום