טקסט הודעת פורום
| 7/29/2006 10:52:00 PM |
|
נושא: קשת בוסטר תאריך: 7/29/2006 10:52:00 PM
מחבר/ת: אריק פרידמן
ישנו פתרון לחיזוק וי-ברקס ע"י הוספת קשת שמחברת בין ה"בוסים" שמונעת מהשלדה להפתח ומגבירה את עוצמת הבלימה. עוד חיזוק יכול לבוא ע"י החלפת רפידות בכאלה החזקות יותר (קולסטופ וכו).
|
חזרה לפורום |
|
|