הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2006 3:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  ח´ברה, קצת- קצת אבל קצת לצמצם ולהתמקד...
נושא: ח´ברה, קצת- קצת אבל קצת לצמצם ולהתמקד... תאריך: 7/30/2006 3:18:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

במידה ואתה מעוניין שאענה על כל השאלות... ברצינות, אשמח לקבוע איתך פגישה, אבל אודות כך, במסרים בלבד.

בנוגע לתזונה, כלל אצבע שתמיד עובד:
אכול מזון שאתה אוהב !!!
אל תאכל מזון שאתה אוהב, אבל גורם לתופעות רעות, במהלך הרכיבה.
בגדול, לפני רכיבה בבוקר מוקדם,(שהקיבה ריקה) מומלץ לאכול סנוויץ קליל, עם ממרח לא שמן (ריבות למינהם, לא שוקלד !).
שורה תחתונה - ארוחה קטנטונת שעיקרה - פחמימות בעלי אינדקס גליקמי בינוני.
לשתות הרבה (אנחנו בדר"כ קמים משינה ´מיובשים´).
בהצלחה !!!

אני מקווה שעניתי על מרבית שאלותיך, לדברים יותר עמוקים וספציפים - צור קשר.
:cool:


חזרה לפורום