הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2006 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוכב מתחיל עם תוכן  עמידה נכונה על הכיסא בירידות
נושא: עמידה נכונה על הכיסא בירידות תאריך: 7/30/2006 5:29:00 PM
מחבר/ת: רוכב מתחיל

שלום,
אני רוכב כחודש בטח. רציתי לשאול:
כאשר אני יורד ירידה עם האופניים ומרים את התחת, האם אני צריך "לחבק" את הכיסא עם הבירכיים או להשאיר את הרגליים חופשיות?
כל אחד אומר לי משהו אחר ואני לא יודע למי להאמין. :confused: :confused:


חזרה לפורום