טקסט הודעת פורום
7/30/2006 7:53:00 PM
אודי עמיר
HARO X7, 200 מ"´מ, שווה?
נושא:
HARO X7, 200 מ"´מ, שווה?
תאריך:
7/30/2006 7:53:00 PM
מחבר/ת:
אודי עמיר
אני רוצה להחליף את הבןלם שלי ב- x7 ל-888 200 מ"מ, זה אפשרי? אני עדין יוכל "לטפס" עם האופניים?
חזרה לפורום