הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/30/2006 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אודי עמיר עם תוכן  HARO X7, 200 מ"´מ, שווה?
נושא: HARO X7, 200 מ"´מ, שווה? תאריך: 7/30/2006 7:53:00 PM
מחבר/ת: אודי עמיר

אני רוצה להחליף את הבןלם שלי ב- x7 ל-888 200 מ"מ, זה אפשרי? אני עדין יוכל "לטפס" עם האופניים?


חזרה לפורום