הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2006 1:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מוטי נוזברך עם תוכן  לרוכב החדש והחמוד ראשית ברוך הבא לקהילה.
נושא: לרוכב החדש והחמוד ראשית ברוך הבא לקהילה. תאריך: 7/31/2006 1:46:00 PM
מחבר/ת: מוטי נוזברך

שנית על הכיסא יושבים ולא עומדים.
הרעיון בירידות הוא להעביר את משקל הגוף כמה שיותר אחורה (קרוב ככול האפשר מעל הנאבה האחורית).
הד"כ אם הירידה היא לא תלולה מדי וטכנית נוהגים להוריד את הכיסא למינימום ולשבת עליו.
אם הירידה היא תלולה יותר וטכנית יותר נהוג "לעמוד" על הדוושות מאחורי הכיסא כך שהכיסא ימצא מול בטנך.
בשום מקרא לא תמצא במצב שתאלץ לחבק את האוכף בשני רגלך, מעיד על עמידה לא נכונה והעלאת מרכז הכובד של האופניים שבסופו של דבר יגרום להתהפכות.
קאפיש.
צא נסה ולמד לא בהתכתבות.



חזרה לפורום