הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2006 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוכב מתחיל עם תוכן  אין ספק שלא ציפיתי ללמוד בהתכתבות
נושא: אין ספק שלא ציפיתי ללמוד בהתכתבות תאריך: 7/31/2006 4:26:00 PM
מחבר/ת: רוכב מתחיל

אני רוכב כחודשיים על גרי פישר (מרלין) כמעט מידי יום. לומד לאט לאט את הנושא. פשוט קיבלתי טיפ מחבר לעבודה וחבר אחר אמר אחרת. רק רציתי לדעת.
הבנתי שמורידים את הכיסא למינימום בירידות, אבל בכל מקרה מעבירים את משקל הגוף מעל הכיסא עם תחת באוויר.

תודה בכל אופן על התשובות. אמשיך להתאמן.


חזרה לפורום