הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2006 4:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד סתיו עם תוכן  נגנבו 2 זוגות אופניים- טרק 4500 ו- GT avalanche 1.
נושא: נגנבו 2 זוגות אופניים- טרק 4500 ו- GT avalanche 1. תאריך: 7/31/2006 4:42:00 PM
מחבר/ת: אלעד סתיו


נגנבו 3 הזוגות הללו ברמת גן ב- 28 ביולי. הטרק בצבע שחור0 בורדו וה- GT בצבע שחור.

אם מישהו ראה או שמע, אודה.

אלעד 054-3133431


חזרה לפורום