טקסט הודעת פורום
| 7/31/2006 4:42:00 PM |
|
נושא: נגנבו 2 זוגות אופניים- טרק 4500 ו- GT avalanche 1. תאריך: 7/31/2006 4:42:00 PM
מחבר/ת: אלעד סתיו
נגנבו 3 הזוגות הללו ברמת גן ב- 28 ביולי. הטרק בצבע שחור0 בורדו וה- GT בצבע שחור.
אם מישהו ראה או שמע, אודה.
אלעד 054-3133431
|
חזרה לפורום |
|
|