הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2006 8:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  Fuji Adventure SL
נושא: Fuji Adventure SL  תאריך: 8/5/2006 8:15:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

אני רוכב באופניים הללו כבר יותר משנה ואין לי בעיות עם השילדה.גם מאלה שרכשו את האופניים הנ"ל לא שמעתי על בעיות \ חיסרונות של השילדה. יואיל נא מר עידן פסקל הנכבד לחדד את הסתייגויותיו המלומדות אודות השילדה הנדונה ולחלוק עמנו את בינתו המשובחת.


חזרה לפורום