נושא: מאיפה להיכנס? כי... תאריך: 8/5/2006 10:27:00 AM
מחבר/ת: ניר
כשנכסתי לשם דרך הר הרצל (הרחוב הקטן שלפני הר הרצל שבסופו יש את הכניסה ליער) מצאתי את עצמי מקיף את היער ויצאתי ביד ושם וזה היה שביל די רחב ולא ממש מעניי....יש לך הצעה מהיכן להיכנס ולאיזה כיוון לנסוע? ואגב....תודה על התגובה
|