הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/5/2006 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור פסי עם תוכן  בולם קדמי
נושא: בולם קדמי תאריך: 8/5/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי

שלום!
ברשותי אופני כניסה ז"ק
ברצוני לשדרג את הבולם מסוג RST GILA המותקן כעת
לבולם טוב יותר אך במחיר נמוך אפילו משומש
מה דעתכם על MANITU SIX ?
תודה מראש.


חזרה לפורום