טקסט הודעת פורום
| 8/5/2006 10:51:00 PM |
|
נושא: בולם קדמי תאריך: 8/5/2006 10:51:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי
שלום! ברשותי אופני כניסה ז"ק ברצוני לשדרג את הבולם מסוג RST GILA המותקן כעת לבולם טוב יותר אך במחיר נמוך אפילו משומש מה דעתכם על MANITU SIX ? תודה מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|