נושא: רכיבות וקפיצות / לקנות פרירייד או משהוא אחר תאריך: 8/5/2006 10:52:00 PM
מחבר/ת: טום
אני כבר רוכב שנתיים אל אופניים ובחצי שנה האחרונה ניכנסתי חזק לקטע של קפיצות(דירט,פרירייד,דאון היל,אורבן,) ואני מחפש אופניים לקנייה אבל אני רוצה שהאופניים ישמשו אותי גם לרכיבות בשטח קל אז החלטתי ללכת אל אופניי פרירייד,והבעיה היא שאופניי פרירייד הם אופניים די כבדות והשאלה שלי היא העם כדי לי עדיין ללכת אל פרירייד או משהו אחר. אני נורא אשמח עם תענו לי :) טום.
|