נושא: איך מתאמנים לתחרויות תאריך: 8/6/2006 4:35:00 PM
מחבר/ת: חן
אני רוכבת להנאתי כבר מספר חודשים, ומרוצה מהכושר המשתפר.
חשבתי שיהיה נחמד לנסות להשתתף בתחרות, כדי לראות איך אני ביחס לאנשים אחרים וכדי שיהיה משהו מעניין להתאמן לקראתו.
אז, יש תחרויות יותר "עממיות" ופחות למקצוענים? איך אני יודעת שאני בערך ברמה שמתאימה לתחרות ושאני לא הולכת לעשות פאדיחות נוראיות?
|